Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Ullis Bernhardsson - 9 augusti 2015 22:08

I dag skulle grabbarna kolla på fotbollsmatch på Tele2 och vi erbjöd oss att köra den!
Men först lite kort cykling!

Och innan matchen skulle vi besöka en relativt nyöppnad triathlonbutik!
Både jag och Niclas var i behov av nya simglasögon! Mina fick ju avsluta sitt liv i en papperstunna på Ånga i går!

Jag fick tips av killen i butiken och valde de han tipsade om!
Han verkade ha bra koll och körde själv triathlon och i dem glasögonen!
Och jag gissar på ganska hög nivå.

Och vilken butik! Lär bli fler besök där :)
Men i dag nöjde vi oss med bara glasögonen!

Vidare mot Globen och mat innan grabbarna skulle på matchen!
Vi passade på att ta en tur till Kungsholmen och Hornsbergsstrand och besökte där Bomans glass och njöt sen av solen och förstås glassen!

Jag gillar verkligen Hornsbergsstrand!

Sen tillbaka till Globen för att vänta in grabbarna!

Och vidare hem till lilla Vagnhärad!
För att vattna odlingarna och försöka mota bort mördarsniglar!

Usch, dem är sjukt äckliga!
Har du några tips går det bra att dela med sig!!

Var rädda om varann!

Ovido - Quiz & Flashcards