Alla inlägg den 31 december 2012

Av Ullis Bernhardsson - 31 december 2012 16:13

2012 var året då jag efter överträningen äntligen sprang lopp igen! Jag vågade och bara d var en vinst!
Semestern tillbringades på Öland, och där körde jag 3 lopp varav ett riktigt tufft som gav mig kramp i vaderna vid målgång, d var oxå där jag slet som en gnu för att inte få stryk av kvinnan som slog mig på loppet några dagar innan! Sjukt skön känsla! :)

Sen blev d att agera hare till Maria U på Tjejmilen och även på LL 15 km sprang jag och peppade Maria!
Tack Maria, d var verkligen kul :)
Och hjälpte mig mycket på vägen!!

Sen har förstås våran löparklubb hjälpt mig mycket och självklart min fina man Niclas!
Han finns ALLTID för och peppar mig!
Du är bäst!

Jag har oxå i omgångar kört hårt på gymmet och ätit riktigt bra kost, då mår jag nog som allra bäst!
Kosten är grymt viktig!
Och den gav verkligen löpningen en knuff framåt!

Och vad ska man med godis till!
Socker och färgämnen!
Så mitt och Niclas nyårslöften är:
Inget godis 2013!
Bortsett från om vi springer ett riktigt grymt lopp! :)
Marathon eller längre.

Jag ser fram mot 2013, ska bli ett spännande år både jobb och träningsmässigt!
Kul med nya utmaningar!

Gott Nytt År!
Ta hand om varann!

Bild från Öland, när jag slet som en gnu :)

Ovido - Quiz & Flashcards