Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Ullis Bernhardsson - 11 maj 2016 22:33

Hinner ju knappt med här, dagarna och veckorna går så fort!
Den här veckan kickade jag igång med en föreläsning i måndagskväll och jag är fortfarande lite hög på den!

Sen har det sprungits intervaller och i dag fick jag även till morgonjogg/transportlöpning.
Det var riktigt segt att komma upp, men det medta var förberett så det är bara dra på mig löparkläder och borsta tänderna som gäller! Resten gör jag på jobbet!
Underbar start på dagen!

I kväll blev det en kort cykeltur mest social skulle jag säga, men väldigt trevlig :)
Det blev en väldigt kort bloggis.

Nu hoppa i knopplådan!

Ta hand om varann!

En av föreläsarna! Sharzard, Sofie Lanto och Evy Palm var också där.

Transportlöpning, men vad hände på den där morgonjoggen! Titta in på min insta Ullis_b

Från morgonjoggen.

Ovido - Quiz & Flashcards