Alla inlägg den 20 november 2012

Av Ullis Bernhardsson - 20 november 2012 22:22

I dag passade jag på att köra ett morgonpass på gymmet, tidigt 6.20
Körde även ett i går sent!

Och dagen spenderades på Ballbreaker med jobbet! Trevligt.

Dagens löpning skulle bjuda på 1000-ingar, jag var taggad och d kändes bra!
Min plan var 8 st.

Efter bara ett par intervaller kände jag att kroppen inte riktigt var med, saknade tryck i steget!
Och mådde nästan illa och lätt ont i magen!
Tiden var inte alls kul att se!
Så jag fick slita en hel del mentalt i dag!
Jag höll ihop så gott jag kunde, och även om farten inte var den bästa så genomförde jag alla 8 enligt planen.
På nerjoggen började jag analysera passet, och d finns ju alltid något man kan komma på
Blodgivningen, potatismosen jag åt till middag eller kanske bara för mycket fika och slarv med kosten!
Eller kanske bara en dålig dag!

Nu släpper jag d passet och ser framåt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards