Direktlänk till inlägg 22 april 2016

Backar, mot Gnesta och simträning!

Av Ullis Bernhardsson - 22 april 2016 22:17

Vi börjar med gårdagen, vilade en stund på soffan efter middagen!
Blev sjukt trött och ville helst fortsätta padda i soffan!
Men jag tog mig upp och drog iväg till klubbträningen!
Vi blev fem stycken som skulle köra backar. Backar tillhör inte mina favvopass, men jag rättade in mig i ledet och körde backar i regnet.
Det var riktigt skoj faktiskt!
Och alla kämpade på.

Och i dag blev det samma upplägg som förra fredagen, springa till Gnesta eller varjefall så långt jag hinner innan Niclas slutar!
Jag hann inte hela vägen, men det gör inte så mycket! Mer bra faktiskt då några skavanker känns av.
Och dessutom kom Niclas och plockade upp mig lagom tills det började regna!

Lite vila på soffan och sen middag och dags för dagens andra pass som visade sig bli ett bra simpass!

Nu trött ?

Ny badmössa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Skapa flashcards