Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Springa från punkt A-B

Av Ullis Bernhardsson - 17 april 2016 10:37

Jag har ett tag funderat på att springa från Vagnhärad-Gnesta en fredag!
Fredagar passar bra, jag slutar tidigt och kan springa till Gnesta och åka med maken hem!
I fredags blev det äntligen av!

Jag kom hem och blev lite seg, men kom trots allt iväg!
Med en putt i ryggen av sonen.
Lite trötta och sega ben vid start, men sen släppte det och jag kunde springa på bra! Solen sken och jag hade bitvis lite vind i ryggen och bra musik i öronen!

Det kändes bra hela vägen och väl framme väntade jag in maken på en bänk i solen! ??
Vilken bra fredag!

Vi bestämde oss för en fika på Humbles innan hemfärd, men Niclas har inget kort på dig få barnen lånat det!
Men en snäll taxichaufför rycker in och vi swischar och får kontanter av henne! Fint och våran fika blir av.

Passet blev 18,47 km.

Ta hand om varann! ??



Valde lätta skor på passet, ger en skön känsla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Skapa flashcards