Direktlänk till inlägg 20 september 2015

Det där med att blogga...

Av Ullis Bernhardsson - 20 september 2015 12:08

kanske ändå inte riktigt är jag! Har ju testat ett par gånger och kommer oftast till samma läge! Dvs vem sjutton vill läsa min blogg!

Däremot är det riktigt kul att skriva rejsrapporter :)
Kanske blir det bara såna framöver och skulle ni trots allt vilja ha lite koll på mig hänger jag mest på insta ULLIS_B.
Så kanske ses vi där!

 
 
Göran

Göran

20 september 2015 12:34

Hej! (Jag ramlade in med slumpknappen)
Sluta inte skriva och strunta i om någon läser eller ej. Ju längre man håller på desto mer blir bloggen ett tidsdokument åt en själv. Som hjälper en att minnas händelser och upplevelser. Jag har hållit på i 6½ år och säkert inte gjort nån människa lyckligare. Men so what? Jag skriver för min egen skull och för det mesta är det säkert helt ointressant. Men då och då får man till ett inlägg som är riktigt bra.
Titta tillbaka i dina egna texter så ska du se att du får en hel del glada flashbacks! :-)

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Ullis Bernhardsson

12 mars 2022 05:20

Precis så säger min man också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards