Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Galet rolig dag!

Av Ullis Bernhardsson - 28 mars 2015 21:15

I dag var det då dags för Spin of Hope och skänka pengar till barncancerfonden.
Jag hade en del pass inbokade, några för jobbet och några för Enklaresport Running Club
Jag hade dock försökt bli av med några både på jobbet och enklare, men det gick inte alls.

Nu är jag ganska glad för det, för jag har haft så skoj hela dagen.

Totalt blev det nio pass, fem stycken på raken som mest.
I pauserna var det minst lika kul, trevligt mellansnack med nya och gamla bekantskaper.

Så här kanske man inte får säga, svensk som man är......men i dag kände jag mig riktigt stark och det händer ju inte varje dag kan jag lova.
Jag såg också till att få i mig ordentligt med energi hela tiden under dagen.

Efter varje pass lottades det ut fina priser och jag vann faktiskt en hel del.
Bl.a starter till flera lopp och lite annat smått.


Stort tack till Safiren som hade det här roliga eventet och ett jättestort tack till Sara som höll i trådarna på ett mycket bra sätt.
Och stort tack till världens bästa man som hängde utanför och fotade!
Nu längtar jag till nästa år.

Nu blir det padda i soffan resten av kvällen och i morgon ska jag agera väskbärare till Enklaresport Running Clubs löpare som springer Premiärmilen.

Pausar efter första passet och hänger :)

Kört ett pass för Camfil

Sista passet för dagen nr 9.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ullis Bernhardsson - 18 december 2022 16:24


Det här med att blogga är nog återigen inte min melodi. Jag tänker att det blir kul, men är nog lite för privat för att blogga. Att enbart skriva om träning blir nog väldigt tråkigt för eventuella läsare. Klart att det kan vara kul att gå tillbaka ...

Av Ullis Bernhardsson - 13 december 2022 22:33

I dag har jag varit ledig, körde Niclas till karolinska. Eller rättare sagt, han körde dit och i dag skulle det vara inskrivning, samtal med läkare och sköterska samt provtagning. Jag fick hänga med in på rummet, fanns inget besöksförbud eller restr...

Av Ullis Bernhardsson - 12 december 2022 16:59


Men först tar vi helgen, i fredags var det jobb som vanligt och sedan möte med J och vi blev båda glatt överraskade av resultatet. Jag gick nog med ett leende på läpparna hela helgen. Men det gäller att hålla i och inte slappna av för mycket nu. G...

Av Ullis Bernhardsson - 8 december 2022 22:06

Fortfarande ont och fortfarande lite irriterad över det. Så nu fanns inte mycket stt vänta på, ringde en naprapat i kommunen och fick faktiskt tid i dag. Men då jag inte hade egen bil så blev det lite problem och jag kunde välja att komma på måndag...

Av Ullis Bernhardsson - 7 december 2022 20:00

Min värld har kretsat mycket på min rygg/ben, jag vill inte ha ont. Är orolig att det ska bli som sist, då hade jag problem med en höft i ett halvå. Bestämmer mig för att ta hjälp snabbt och kollar av läget för naprapat-hjälp, På jobbet får vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards